Bagare i mitt kök

Nu står två bagare i mitt kök och bakar scones. Bagarnas namn är (inte helt oväntat) Pontus och Tengver.  Det ska (förhoppningsvis) bli riktigt gott. Jag börjar faktiskt bli hungrig, för en gångs skull :) Kanske blir man inte sjuk ialla fall...hoppas hoppas.

Eftersom det inte blev något filmtittade igår så tittade vi på "Bilar" förut. Oh, vad bra den var... skrattet blandades med gråt om varannat. En film som alla måste se helt enkelt.
Efter filmen blev det promenad och lek med hundarna ute i skogen. Så härligt!
Mitt i alltihopa så ringde min mobil. Det var Johanna! Vi ska ses på Corner lite senare. Jag tänkte pallra mig dit efter jag avnjutit sconsen. Det ska bli så roligt!! Sara skulle vara där också och jag måste ersänna att det är henne jag längtar mest över att få se. Det var hur länge sen som helst nu... 10 månader, nästan exakt... Corner, here I come! :D

Hej på´re. Skriver senare om min lilla klass-återträff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback