Drömmen om en egen tvättmaskin

Jag vaknade av mig själv vid halv fem idag, halv fem! Min kropp ville inte sova mera så jag steg upp, drack lite oboy och läste tidningen i mörkret. Nu börjar solen vsa sig ute oh jag har nyss varit i tvättstugan och slängt i en tvätt. Jag blev lite irrirterad för den ena tvättmaskinen var trasig, typiskt. Men som tur är så är det inte så mycket tvätt denna gång...tror jag bara kör en tvätt till sen, hinner nog inte mer om allt ska hinna torka. Blir väl att tvätta en till tvätt senare idag tror jag. Åh, om man ändå hade en egen tvättmaskin! vilken lyx det skulle vara... Tänk att kunna tvätta när man vill och inte hålla på och boka tid var eviga gång. Suck...
Undra om man skulle få plats med en tvättmaskin i vårat badrum...ska nog gå och udnersöka det med en gång!
Puss sålänge*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback