Godkväll käre läsare

Oj vad jag är lycklig nu, trots den dumma värken i magen som fortfarande håller i sig. varför är jag då lycklig? jo, för alla varma och underbara kommentarer som ni delar med er av. Det värmer verkligen i mitt hjärta ska ni veta. Tack, tack och åter igen tack <3



Min kväll har varit ganska mysig faktiskt. Jag har tillbringat den i soffan skrivandes på boken. Jag skrev så pennan glödde och tillslut gick hjärnan på högvarv. Jag blev helt slut så jag tyckte det fick vara bra för idag. Då tittades det lite på tv istället. Först "Vänner" och sen "Joey". Underbart!
Blev även "babyboom" på tv4plus nyss. Oj, vilket mysigt program det är. Jag kan inte neka till att längtan efter en egen bebis verkligen sätter in när man tittar på det. men för den sakens skull säger jag inte att jag ska skaffa barn nu, utan bara att jag längtar efter det. Jag ser fram imot att själv bli mamma en dag helt enkelt.



Pontus och Tengver har varit helt fantastiska idag (med) och bytt däck på Bettan. Så nu är hon sommarfin! Jag har dock inte sett henne själv än, men jag anar hur vacker hon är nu min pärla, hihi.



Det blev lite kaffe och choklad nyss för min del, därför är jag lite extra pigg och lite extra lycklig. Vilket förstårs är oerhört härligt! 
image11
Bild från
www.nordiskamuseet.se

Jag längtar tills morgondagen. För då ska jag ta tag i alla insökningar till alla olika skolor som jag har hittat. Oh, ska bli så fruktansvärt spännande... Jag hoppas verkligen, verkligen att jag kommer in... Då kan jag inte bli lyckligare :D

Nu börjar snart  "Prison break" och efter det blir det ut i det ruskiga vädret med voffsingarna.
Puss och hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback