Kvart i ett på natten

Då var man äntligen hemkommen från jobbet. Sitter och äter bulle och dricker oboy nu. Jag kände att jag var värd det efter denna kväll. Visst det var ändå väldigt lugnt fram tills klockan nio, men sen märktes det att det faktiskt bor folk i den här stan med ;p

Det blir väl till att försöka varva ner lite nu så man kan somna sött sen. Älsklingen är på stan och ränner, haha, så jag och hundarna är hemma själva. Ensamt, men inte så ensamt som det skulle varit om de inte fanns. Hjälp, vad gör man när de inte finns längre? Vem ska då vakta mig när jag sover och skydda mig mot brottslingar när Pontus inte är hemma? usch, jag vill inte tänka den tanken, att mina älskade hundar en dag inte kommer finnas vid min sida längre. nej, fy...sudda bort den tanken NU.

Gonatt Sverige, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback