Mammas födelsedag

Idag fyller mammisen år, grattis! Jag och pontus ska dit sen och äta lite smörgåstårta och ge mamma present. Ska bli mysigt!

Jag har nyss tagit hand om den sista disken. Tengver var supersöt och diskade massor av våran stora diskhög igår. Så nu har vi bestämt att han får komma hit precis när han vill och dricka hur mycket kaffe han vill. Fast sen kom vi på att vi redan har det så...men han var nöjd med att fortsätta ha det så :)

Jag har köpt en jättefin duk av Annika som ligger på vårat bord på balkongen just precis nu. Blev så himlans fint, jag är störtnöjd! Efter att Malin varit här ikväll så ska jag plocka bort påskriset. har ju inte velat göra det innan, eftersom jag ville att hon skulle få se hur fint det är. Men imorgon så, då åker det ut.

Tjow och stim, fjärilsim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback