Min underbara kväll

Mötet på Corner var trevligt och det var underbart att få se, höra och prata med Sara igen. Är fortfarande fashinerad av de stora råttorna som hon hade "krig" med. Oj oj oj...

Jag åkte förbi mina kära föräldrar påvägen hem sen. Stod och pratade en bra stund, ändå tills Alex ringde mig och frågade om hon fick komma och hälsa på mig. Jag blev kanonglad och satte mig i bilen och tuffade hemmåt.
Vi har haft en fantastisk kväll här hemma, sittandes vi köksbordet och pratandes. Hon var supergullig som tog med sig ett påskägg fyllt med godis. Oh, my dear friend. Det är inte klokt vad man hinner sakna den tösen när man är ifrån henne. Vi pratade och pratade och pratade. Det var som om ingenting kunde stoppa oss. Men så var hon tyvärr tvungen att åka hem, hon ska ju upp och jobba tidigt i morgon. Så det stoppade oss trots allt.
Jag har verkligen haft en trevlig kväll, ätandes påskgodis och pratandes oviktigheter blandat med viktigheter. Det är sånna här tillfällen då jag verkligen älskar mitt liv. Tack Alex för att du finns i mitt liv.



Nu ska jag försöka bli kvitt mensvärken för att kunna sova. Kanske kan Pontus pilla lite i mitt hår tills jag somnar? Oh, det vore så perfekt. Dags för övertalning :)
Gonatt folket.

Kommentarer
Postat av: sara

åh, söta sophie, va glad jag blev när jag läste dina små blogginlägg för kvällen! så underbart uppmuntrande! och så UNDERBART det var att få träffa dig igen! det var verkligen längesen; alldeles för längesen!
jättekul o höra om dina framtidsplaner, det lät så spännande. jag tror verkligen på dig :)
glöm inte att livet är ett smörgåsbord

gonattkram

2007-04-09 @ 01:36:25
Postat av: sara

hej igen..
fattar inte redigt blogg.se..
varför ser man inte vem som har kommenterat..?? fast du kan väl se det antar jag sophie?
aja, anyways..
om du vill titta in hos mig så e du välkommen
/sara
www.myspace.com/saraolow

2007-04-09 @ 16:24:38
Postat av: Alex

O vad det värmde o läsa det här :D
men det finns verkligen inte någon anldning för dig att tacka mig, för är det är ju jag som ska tacka!!
Jag hade verkligen jätte trevligt o hoppas vi kan göra om det snart igen :D
det finns inte någon möjlighet att kunna boka in de där mästerbagarna så man kan få smaka på dessa omtalade scons?! jag blev så extremt sugen på scons med aprikosmarmelad o te! ;)

Du är bäst gulli, puss hej

2007-04-09 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback