Nana long time

Idag ville min kropp sova länge, härligt! Jag vaknade vid tolv när Pontus kom hem på lunch. Oh, vad skönt att få sova länge, det behövde jag. Ikväll blir det jobb igen så det gäller att vara utvilad. men tanke på hur mycket folk det var igår när det bara var torsdagså får jag nog en hel del att göra ikväll.

För ungefär en och en halv timma sedan så packade jag ihop mina skrivblock, penna, tranbärsjuice, vatten, en vaniljmunk, filt och tidningar och gick ut och satte mig på gräsmattan här utanför. Kändes verkligen som sommar <3 Men nu började vindarna friska i lite så jag packade ihop mina grejer och gick in igen. Jag får fortsätta att skriva här inne. Det funkar ju det med :)

Hej på´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback