Påskaftonen är kommen

Då var påskafton här och jag längtar som tusan efter påskmaten som ska ätas hemma hos mamma och pappa! Vi ska hem dit lite tidigare än planerat, tänkte hjälpa till lite nu när mamma är lite skadad. Stackare... : /

Jag har hittat ett hus som jag vill ha! Ska bli spännande att höra vad Pontus tycker om det. Jag ska visa han det så fort han vaknar ur sin skönhetssömn. Titta hus först - sen leta påskägg :)

Jag hoppas mitt illamående stillar sig tills sen. Vill kunna äta massor med mat! Vet inte varför jag mår illa, men det blev så efter ett tag när jag jobbade. Kanske jobbade jag för hårt? Tjaaa...vet inte. Men som sagt, hoppas det försvinner och att jag är pigg även ikväll. Jag är medbjuden på partaj ikväll med Annika och Sanna. Det känns faktiskt riktigt lockade. Men jag vet inte, har ju som sagt inte mått så bra den sista tiden och det är dumt att utmana ödet kan man tänka... Jag ska ju jobba sex dagar i steck nästa vecka. Hej och hå...

Nä, nu ska jag leta upp några påsk-snygga kläder i min garderob. Chip och hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Glad påsk!

2007-04-07 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback