Playmate of the year?

Dagen började med jobb och slutade med bowling. Mittimellan det så var Elin hemma hos oss och käkade mat och snackade skit, så roligt att äntligen ha henne här igen. Tycker om dig jättemycket gumman <3

Sen kom Tengver och vi drack lite kaffe, sen mötte vi upp Jonny och begav oss till bowlinghallen. Vi körde killarna mot tjejerna, som synd var vann inte vi. Men roligt var det allt! Tengver fick värsta bowling-rycket och gjorde sex strike på rad! Jösses... Jag som var nöjd att jag gjorde tre stycken totalt...Haha. Fast det gick ju itne lika bra för tengver under alla serier, så pontus var mäkta stolt över att han vann över Tengver under ena serien. Och jag förstår honom. Jag skulle varit vrål-nöjd.
Vi lekte vovlo-raggare på vägen dit och hem, dunkade musik och hade nervevade rutor. Elin och jag skämdes en gnutta. Jonny satt mest bara och tittade ut genom fönstret och filurade så som bara han kan. Medan Tengver och Pontus dampade loss rejält och Tengver han fick hela bilen att skaka av skratt. Anledningen till det var att han fånade sig och jag tyckte han såg ut som en äcklig, gammal gubbe som letade efter tjejer i varje gränd. Han sjöng med i låtarna och sa "Playmate" ett X antal gånger. Käre, Tengver...en sann vän.
Helt sanslöst vilken trevlig och rolig kväll detta brev. Skrattfylld är det minsta man kan säga, håller du inte med Elin? 

Nu ska jag läsa lite tidning och sen sussa sött. Det är en lång helg som väntar. Tyvärr.
Gonatt gott folk, ha en underbar helg och tänk på mig när ni sitter i solen och dricker eran kalla öl.

/Sophie


Kommentarer
Postat av: Ankii

Tjoho...
Ja din fredag verkar ju varit kanonskoj!!! :)
Se till att sova mkt nu när du ska jobba så dant i helgen.
Kram kram

2007-04-27 @ 22:55:49
Postat av: Ankan

Hallooo!!!
JAAAAAAAA en skiva till redan nu!!! Vad glad jag blir!!!! Ja, hör av dig imorn gärna!!!
KRAMKRAMKRAM

2007-04-28 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback