Säg att du älskar mig

Denna långa fredag har jag hunnit med både det ena och det andra. jag har tvättat all tvätt, diskat, dammsugit, städat toaletten, vädrat sängkläderna, åkt en sväng till ÖB och nu ikväll kom Annika och Sanna hit på besök . Det var jättetrevligt :) Vi tittade på film "säg att du älskar mig". Usch, en sån fruktansvärd film. Alltså den var verkligen sevärd. Men innehållet var så psykiskt påfrestenade och tårar letade sig ut ur ögonen mer än en gång. Har ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt.

Nu är det snart dags för mig att sova. jobb väntar i morgon bitt = mycket pengar :D Undra om påskharen har kommit sen när jag är hemma igen..? Hihi.

Nehepp, om man skulle ta och leta lite högskolor? Ja, så får det bli. Tack för idag. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback