Summer

Denna fantastiska dag började med att Annika kom hit. Vi åt frukost och tittade vidare på serien, eller filmen som vi säger."Misarls dotter"  heter den...romanstisk, smågullig och konstnärlig är tre ord som jag tycker beskriver den väldigt bra. Vi har nu sett halva och det blir väl att klara av nästa halva nästa vecka :)

Sen tog vi med hundarna och mötte upp Julia ute på gräset så fick våra hundar leka tillsammans och vi prata, trevligt, trevligt :)
Julia och jag begav oss senare till stan för att strosa runt lite. Vädret har varit helt fantastiskt idag, värsta sommarvärmen. Jag är så lycklig.

Ida kom hit en sväng när jag var hemkommen från stan. Det blev promenad med hundarna, juicedrickande på balkongen och sen mat. Vi var så fasligt hungriga och det avr idas mamma med. Så jag, Pontus, ida och idas mamma Ann åt på mcdonalds. Så gott och så onyttigt. Men det bortser jag från. För det var verkligen SÅ gott, mums! Det blev t.o.m efterätt - glass. Tänka sig att vi tillbringade hela två timmar (!) sittandes, ätandes, pratandes på Mcdonalds!

Nu är det sängtajm. Natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback