?

När det händer för mycket så vet man knappt vem man är längre. Man vet inte vad man gör eller vart man är påväg. Allting bara snurrar runt i huvudet och jag har inga bra svar på någonting längre. Hur mår jag, vad gör jag och vad kommer hända?
Jag längtar så innerligt tills jag flyttar. Inte förrens då kommer jag kunna slappna av. Inte förrens då kan mitt liv börja igen. Jag har gjort ett avsamp här nu. Men lever ändå kvar i det. Jag måste ha distans till allt. Jag måste tänka över allt. Men jag tänker inte tänka för mycket. Det är bara dumt, man blir bara så deppad då och det har jag tusan inte tid med.
Livet går vidare och jag måste blicka framåt nu, inte bakåt. Det som har varit kommer aldrig igen, men framtiden ligger faktiskt och väntar på mig.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback