Okej

Jag fick ett sms av Elin förut som undrade hur min helg varit. Jag svarade att den har varit okej.
För så är det verkligen. Den har varken varit mer eller mindre. För det har hänt så mycket jobbigt och dessutom så har jag faktiskt haft skoj. Så lite bra och lite dåligt måste väl ändå sluta i "okej" då?

Hur som helst, igår kväll blev det singstar hos Alex med trevliga männsikor som sjöng trevliga låtar :) Sedan vandrades det ner till stan och sprangs runt lite bland krogarna. Men i slut ändan slutade vi på Stadt. Skakade lite rumpa och när de stängde gick jag och Alex till Corner. Oj, vad jag inte ville gå dit. Helt fel håll och inte hungrig ett dugg.
MEN, är man knäpp så är man. Jag följde med, beställde in mat, åt tre tuggor (högst) från min kycklingburgare och sen var jag mätt?! Eller som sagt, jag var nog inte ens hungrig från första början. Tänkte väl lite, har ja ändå gått hit och ska gå hela vägen hem så får man väl käka lite då. Jösses. Och gick hem, det gjorde jag. Vägen hem var inte den roligaste precis. Ensam vandrade jag i mörkret och undrade var alla bilar och männsikor höll hus. Mötte bara en person på vägen och han var tvungen att vara konstig och läskig. Tur att mobiltelefon finns säger ja bara...och snälla männsikor att prata med i sin mobil :)

Dags att gå ut med hunden och sen hem till Alex :) Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback