Dödsdans Vs. Livsdans


Dödsdansen på Dramaten. Japp, igår var det teater och kulltur kväll för min och Marias del. I fyra timmar satt vi som förstelnade och såg denna Strindberg-pjäs. I och för sig så höll vi på att somna i början av föreställningen, men ganska snart var man "inne" i det hela och resultatet blev mycket gott :)
Inte förren klockan slog tolv i går kväll var vi hemma för att dricka lite te och sen sussa sött. Jag sov så pass gott att jag vaknade 40 minuter efter det att mitt alarm ringt. Konstigt nog hann jag i tid ändå.
I skolan var det lite utvärdering av terminen och nu har vi jullov!

Jag åkte hem till Annika och Niklas förut. De bjöd på mat och på Annikas mammas sällskap :) Vi käkade spaghetti och köttfärssås och drack lite kaffe som avslut innan vi skulle bege oss därifrån. Annika och Annette skulle till Globen för julkonsert, medan jag åkte vidare hemmåt... Nöjd och lycklig var jag också och ÄR fortfarande. För jag har fått låna Annikas Ipod till min bussresa hem imorgon! Blev så glad när jag hittade Kent och massor med annan bra musik :) Sisodär 350 låtar knåpade jag in på den. YEY, här ska bli lyssnande av!

Nu ska jag plocka undan lite här i mitt krypin och pyssla lite!
/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback