En dag i city (och kanske blir det sex sen också)

När Pontus är hos mig här i mitt nya hem, så känns det verkligen som HEM. Idag har vi varit inne i stan och shoppat julklappar, många fina klappar blev det :) Kunde självklart inte hålla mig från att handla något till mig själv med. Så två tröjor och ett pannband fick min stackars plånbok punga ut för.

Maten är nyss äten, pasta carbornara (vår speciallitet) och nu är vi laddade för mer vandring - Chabo vill kissa. Så dags att bylsa på sig ytterkläderna igen och leta reda på en ica-butik... Vi vill ha något passande till vinet ju, vi hittar säkert något, en ost eller så :)

Jag älskar Pontus Karlsson!
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Jag älskar dig med ;)

2007-12-17 @ 01:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback