Ungjävlar finns det gott om!

När man blir förbannad och upprörd kan man inte sova. Det vet jag mycket väl efter denna natt. Somnade frammåt två, men vaknade igen vid fem. Några jävla snorungar smällde smällare precis utanför fönstret! TACK! Jag har inte kunnat sova en blund sen dess. Bara grubblat fram och tillbaka och tillslut gick jag upp och satte mig här. Ni vet säkert hur det är, när man inte kan sova tänker man på allt, precis allt. Så nu finner jag ingen ro att sova precis. Är lite avis på älsklingen som lyckats behålla sin skönhetssömn...

Det blev bio igår kväll förresten - "Arn". Och vi blev inte besvikna kan jag säga! En kanon film verkligen!

Det börjar sakta, men säkert ljusna ute. Helst av allt skulle jag vilja ta mig en promenad med musik i öronen och vandra  längst med vattnet. Men jag vet inte, det tar liksom emot. Jag vet ju hur kallt det är... Ge mig sommar någon gång!

Jahapp, då är det stora frågan vad man ska sysselsätta sig med nu? Känns meningslöst att sova nu. Känner mig inte ens trött längre, bara lite trögtänkt.
Ha en trevlig dag, men inte om du är en sån där snorunge som smäller smällare på en och samma ställe i en halvtimma i ottan.
Nu ska jag handla frukost, så kanske jag blir på lite bättre humör. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback