Bättre än sämst

Äntligen känner jag att jag är på bättringsvägen! Febern är som bortblåst och jag känner mig inte alls lika svullen i halsen. Det är bara lungorna och bihålorna som måste bli bättre också, sen är jag helt frisk!
I helgen väntas 20 timmars jobb, så det är bäst att hålla sig inne och i det lugna fram tills dess. Men jag står ut, är faktiskt ledig hela veckan sen :)
Jag var ute med hundarna nyss och mötte Julia med Svea. Trevligt värre, tyckte både vi och våra hundar som fick springa och leka med varandra på den stora gräsplanen här utanför. Väl inne igen så var jag både tröttare och törstigare än hundarna ;p
Ikväll blir det massor med tvtittande för min del :)
Så.... Chip och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback