Blandning av kläder och basiller

Då var man sjuk...igen. Samma jävla sjuk dessutom. Vad är det för fel på min kropp?
Men Annika var här förut och gav mig mängder med kläder! Så nu har jag en helt ny garderob :) Jag blev märkbart pigg, det är inte klokt vad lite kläder kan göra. Som sagt, "jag har det bra som lever på min arbetslösa kompis" Hihi.

Jag ska dessutom jobba imorgon, vilket inte kommer gå alltför bra. Jag har försökt att få tag på någon som kan ta mitt pass. Men ingen vill svara :( Blir väl att gå upp klockan sex och ringa jobbet och se om det går att få tag på någon till klockan tio. Waah, det känns megajobbigt verkligen. Jag som tyckte det var så bra att jag skulle få jobba imorgon, men genast var det någon jävel i min kropp som var tvungen att protestera. Typiskt.

Nä, nu orkar jag inte sitta här och glo mera. Gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag hoppas verkligen att du har varit hemma och tagit hand om dig i dag. Man ska inte jobba när man är sjuk, det blir bara värre då.

Jag hoppas du mår bätttre nu iaf annars får du krya på dig.
puss på dig gulli

2007-02-12 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback