Boooring

Jag är så förbannat uttråkad. Waaah, vad ska jag hitta på? Jag kunde följt med till Jimmy nu, men det kändes inte så lockade med tanke på att jag fortfarande har pyjamas på mig : / Annars så hade det varit jättetrevligt ju...åh, vill att klockan ska bli halv åtta så killarna kommer hem och lagar mat till mig. Så, vad ska jag fördriva tiden med? Blir väl att sätta sig i soffan och kolla ifall det är något som faller mig i smaken på tv´n idag. Alla mina "Gilmore girls" avsnitt är ju slut nu...waah, börjar få abstinens. Men om jag har tur så är det "Nanny" på tv nu och då blir jag mycket mycket glad.
Jag har ätit naturgodis idag, det var jättegott först. Men sen var det inte det längre. Åt kanske möjligtvis lite för många. Så nu tuggar jag på nåt superstarkt tuggummi som jag fick av Tengver. Men ska jag vara ärlig så tröttnar jag snart på det med. Jag tröttnar på allting idag. z z z.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback