Dagens meny

Idag har jag haft sagostund hemma i soffan med Elin. Läste massor ur min bok och hon gillade det. Härligt med lite uppskattning :) Sen satt vi och pratade massor om vad man ska göra med sitt liv...vart ska man jobba, bo, skaffa sig för utbildning och så massa strunt också förstårs. Oh, vad jag tycker om min Elin. Vi drack varm oboy och åt goda mackor också, mycket mycket gott och mycket mycket trevligt :)

Jag var nere på People förut också. Marie fick äran att klippa till min lugg. Så nu ser man igen. Loveli.
Blir väl till att gå ner någon mer dag så man kan beställa en klipptid för hela håret också...frågan är bara, när ska jag ha råd med det? Hmm...

Nu är det dags för lite mat. "Hacka löken i köket, KEBAB"  haha.

Baj baj...

Kommentarer
Postat av: gry

Prata om livet - utbildningar, mål och drömmar och sånt behövs och är så skönt! Har massa sånt på hjärnan nu. Var glad att du har nån att prata med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback