Den 27/2

Oj vad jag har träningsvärk idag. Nu känns det att man lever vill jag lova! Det tog emot nåt så fruktansvärt att stiga upp ur sängen. Fast det var inte bara för värken, utan även för att jag var så förbannat trött. Klockan hade jag ställt på halv tio, men vaknade inte till liv förrens vid kvart över tio...
Anledningen till att jag var/är så trött har faktiskt en bra förklaring: Jag och Pontus var på bokrean inatt :) Åh, jag tyckte det var så himla mysigt att gå runt och titta på böcker mitt i natten. Det var verkligen min grej :p
Vi köpte massor med böcker...runt 900 kronor t.o.m. Så nu har jag beslutsångest. Vilken bok ska jag läsa först? Det måste jag fundera ut tror jag...blir jobbigt att läsa 12 böcker samtidigt.
Tiden springer iväg, måste göra mig i ordning, ska åka till Annika om en timme och färga hennes hår. Ska göra hennes hår fiiint, roligt! Annars idag blir det till att titta förbi jobbet och skriva lönelapp och sen när jag är hemma igen ska jag skriva mera på min bokiii :)
Ikväll ska jag hem till Malin. Det är ju tv-kväll ikväll! Desperate housewives och Gilmore girls, Wiiie :D

Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback