En trevlig morgonstund

Pallrade mig ner till tvättstugan klockan nio idag för att upptäcka att min tvättstuga var fullbokad idag. Ledsamt var jag påväg ut genom dörren när jag möter Julia i dörröppningen :) Hon skulle precis tvätta, så jag fick låna en maskin hos henne. Kanon!
Lilla Svea var med också och hon var lika glad som vanligt, viftade ivrigt med svansen och hennes ögon tindrade av glädje.
När vi proppat våra maskiner av smutig tvätt så gick jag upp till mig, diskade och duschade lite snabbt för att sedan möta upp Julia i tvättstugan och hänga in tvätten i torkskåpet. Sedan bjöd Julia med med upp på kaffe och kladdkaka, yummie! Vi pratade som vanligt på i ett kör och vips så hade det nästan gått två timmar. Åh, vad jag gillar den tjejen,
en underbar männsiska. Vi tog oss ner till tvättstugan, hämtade tvätten, sa hejdå och sedan släpade jag mig hem till mitt. Väl hemma så satte jag igång med att dammsuga, torka golv, kalka av kaffebryggaren, städa toaletten och nu ska jag byta gardiner i balkong-fönstret. Kommer bli så fiiint :)

Kramis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback