Kortfattat om gårdagen

Gårdagens fest blev oerhört lyckad, efter mycket om och men. Det var högljutt, mycket öl, mycket vin, singstar, kortspelande och skrattande. Dessutom var det många knasiga samtal inne på toletten. Som flest var vi 5 pers inne på toan! Haha!
Vi begav oss ner till stan och sprang runt lite här och där. Som vanligt så splittrades hela gänget upp, vilket var trist. Men ändå så känner jag att hela, verkligen hela kvällen blev enormt lyckad!
Pontus, jag och Christos tog sällskap hem och vi tog självklart en Åhmans på vägen :) Christos hade föreläsning för oss och sa vad han tyckte vi skulle göra med våra liv :p Nä, men allvarligt så var det ett väldigt givande samtal. Det tål att tänkas på om man säger så...
Idag mår jag förvånadsvärt bra. Det här kommer bli en bra dag, det känner jag. Jag vaknade vid tio i två av Pontus mobil som ringde. Sen fick jag frukost på sängen av älsklingen <3 Nu är han och Tengver ute med hundarna och straxt ska vi traska bort till Jimmy.
Hej på´re.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback