Loveli day!

Idag har det varit en underbar dag, i alla fall hitils. Men jag känner mig på att resten av dagen också kommer att vara bra!
Jag och Julia har varit på stan och shoppat massor roligt idag. Jag har införskaffat mig en riktigt dödskalle-garderob nu. Haha, vet inte vad som är med mig. Men jag hittade en dödskalle-tröja, en dödskalle-mössa och en dödskalle-skarfs. Jag kommer bli så het i mina nya döskalle-kläder :)
Köpte även maskara, ögonpenna och ögonkräm :) Superkul med nya saker, känns så lyxigt. Speciellt med den dära ögonkrämen, ska bli spännande och se om den verkligen fungerar... Åh, vad jag har haft roligt idag. Julia får mig alltid så glad och lycklig :)
Snart pluppar bebisen ut och då kommer jag också vilja ha en. Men om jag är snäll så kanske jag kan få låna den ibland....

Nehepp, om man skulle ta och granska sina nya kläder och slänga ut sina gamla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback