Midnatt råder

Denna dag har använts till mycket nytta och nöje, trots allt :) Alex har fortfarande inte ringt...är lite fundersam över varför. Har det hänt något?

Jag har städat, finputsat mitt CV, letat jobb, skrivit min ansökan till a-kassa, badat badkar och sett en film "Cocaine" som jag rekomenderar starkt. Den berörde mig ända in på djupet. Jag blev så fundersam efter filmen och tankarna sprang iväg. Usch, tänk att många männsikor lever så. Hemskt.

Nu sitter jag här och sörplar loka smultron med citron, mm, gottit. Jag var nyss ute med mina grisar, så nu behövdes det vätska i min kropp. Jag sitter och tittar lite på Ikeas hemsida....kanske ska vi beställa istället för att åka dit? Känns mycket mer bekvämt och visst väldigt slappt...men skönt. Jag vill verkligen ha min gardinstång till vardagsrummet nu. Känns så fruktsvärt tråkigt utan gardiner där. Får väl se hur det blir.

Nu är det sovdags för min del. Måste orka upp relativt tidigt i morgon. Jag har ju en dejt med Annika på gymmet klockan 12. Då ska jag värva henne som medlem, shoohoo, ytterligare en träningskompanjon :)
Får väl se om jag pallrar mig till Shell innan eller efter träningen. Chefen ska få skriva på min a-kassa-lapp så jag kan posta den imorgon. Annars blir det aldrig av.
Andra saker som ska göras imorgon är att skicka iväg ansökningarna till jobben som jag ska söka och träffa Julia ska också hinnas med. Och det gör det, en kaffe med henne hinns alltid med :)

NattiNatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback