Min dag i stora drag

Idag gjorde jag som jag hade tänkt, jag skickade iväg mina tre ansökningar som återstod. Så nu är det bara till att leta och söka fler jobb :)

Annars har jag inte gjort så många knop idag. Vi var och hälsade på Emil och Malin i huset förut. Jag drack lite vatten och såg mig omkring efter nya förändringar och sedan traskade jag och Malin hem straxt efter att killarna tagit bilen hem. De var tvungna att skynda sig hemmåt, eftersom de skulle åka till oskarshamn och titta på hockey.

Så nu sitter man här, ensammen och övergiven. Haha, nä det är inte så illa som det låter. Tvn har lyckats sysselsätta mig riktigt bra ikväll och snart ska jag ta mig en promenix med hundarna. Sen läsa lite bok och sova tidigt ikväll har jag tänkt. Jag är förvånadsvärt trött, med tanke på att jag vaknade vid halv ett idag...men den här dumma förkyldningen tar kraften ur mig totalt.

Jag fick äta middag själv idag, inte så skoj...men det smakade riktigt bra. Corn-bitar, wook och nudlar, yummi! Sen var jag fruktandsvärt sugen på choklad. Jag fösökte hitta något sött och gott hemma, för jag orkade inte pallra mig till affären. Hittade glass i kylen :) Det slank ner och chokladbehovet var som bortblåst!

Time to walk...Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback