Nästa gång smäller det

Kvällen är äntligen här och man får gå till sängs, sova som en prinsessa hela långa natten och vakna pigg och utvilad i morgon bitti. Ja, så får det bli. En tidig kväll, orkar inte vara uppe längre. Min dag idag har tagit priset, du var droppen som fick bägaren att rinna över. Att man kan bete sig så som han gjorde och gör konstant det får en verkligen att fundera över hur olika alla männsikor är. Hur egoistiska vissa är...hur mycket kärlek de verkligen saknar i sina liv. Och kanske alltid har gjort. Hemskt. Men något som är säkert är att jag aldrig någonsin kommer att ta skit från dig igen. Nästa gång får du igen, var så säker.

Längtar oerhört efter min älskling nu...vill pussas och inte tänka mera på min jobbiga dag. Hoppas han har handlat mjölk klart snart. Nu ska jag borsta tänderna.

NattiNatti*

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej gulli
Nu har jag läst nästan alla inlägg, nästan :P

Jag är ledsen att du blev "bortglömd" häromdagen men du ska veta att jag verkligen inte glömde dig. du var ju veckans ljuspunkt o jag blev väldigt ledsen att vi missade vår dejt. Men jga hoppas vi kan ta den nästa vecka :D

Jag gillar din blogg, nu kan jag hålla koll på vad du har för dig, du ska veta att jag är nyfiken på dig nu när vi inte hörs så ofta ;p
Men jag tycker du ska ta det lite lugnt med kaffet galning, du har ju alltid varit lite känslig för den där drycken så passa dig ;) gör som jag, drick te te te, grönt ska det va!

miss you darling, ha en bra helg o jag hoppas verkligen vi ses snart. puss hej

2007-02-09 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback