Oviktigheter

Jag är nyss hemkommen från jobbet. Ville hälsa på syster yster lite, så slapp hon vara så ensam och behövde inte stänga själv :) Åkte dit efter Gilmore girls och Desperate housewives, I love! Det är så förbaskat spännande...så måste man vänta en hel vecka tills nästa avsnitt. Waah, så lång tid!

Jag sitter och funderar över vad man ska göra med sitt liv under morgondagen. Kanske borde man ta sig en ordentligt lång promenad? Skulle kunna träna också, men jag vet inte om min kropp är redo för det än..tyvärr. Får se om jag pallar att hänga med Alex ut imorgon kväll. Skulle vara toppen sånna fall! För jag vill, verkligen vill! Om jag hoppar i säng nu, sover länge imorgon, vilar mycket, går långpromenad så tror jag att jag orkar imorrn kväll. Yes I will!

Nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback