Svullo

Jag har legat i sängen hela långa dagen, bara sovit och tyckt synd om mig själv. Blev inget jobbande idag alltså. Tur var väl det, för annars hade jag brakat ihop på jobbet. Får se om jag orkar pallra mig till farbror doktorn imorgon. Min hals är lite oroväckande tjock och nu pratar jag inte om halsmandlarna. Nej nej, utan under hakan precis..svullnaden är enorm. Autch. Är svullen bakom öronen och ända bak i nacken med : /
Men att gå till doktorn känns ändå lite överdrivet...det brukar ju gå över efter ett tag..?

Nä, nu ska jag återgå till sängen...läsa lite tidning och skriva lite bok tror jag minsann att jag ska orka med. Ska i alla fall försöka att undvika sovandet nu på ett par timmar.

Hej på´re.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback