Tisdag

Jag vaknade med ett ryck av telefonen, hälsan var sämre idag och jag orkade inte resa mig upp överhuvudtaget. Jag låg kvar i två timmar och orkade tillslut ställa mig upp för att äta lite frukost. Jag var så fruktansvärt hungrig, så ägg på mackan smakade suveränt och sköljdes ner med lite tranbärsdricka.
Jag vånadedes över att gå ut med hundarna, men så tog jag på mig mysbrallisar och traskade långsamt ut i snön. Det var inte alls så kallt som jag förväntade mig att det skulle vara, utan istället ganska så behagligt. Känns lite som att våren närmar sig...den är så efterlängtad!
Pontus är på kvantum och handlar lite mjölk och sånt som behövdes införskaffas. Jag ska få glass och halstabletter, så förhoppningsvis känner jag mig lite kryare när dagen går mot sitt slut.
Nu blir det till att sätta mig över en kastrull och andas in lite ångor, det gör så förfärligt ont i lungorna. Aj, vad det är synd om lilla mig.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback