Underbara morgon

Då var man vaken igen och redo för en ny dag. Jag kände att det var like bra att gå upp tidigt idag, eftersom jag ska göra det i tre dagar framöver. Jag är nyss ätit frukost och tittat på tvshop. Blev som vanligt fast för Winsor Pilates grejjerna. Usch, det där programmet är farligt, man blir ju rent av hjärntvättad. Nu kommer jag gå och fundera hela dagen på om jag ska skicka efter det eller inte...

Jag ska ta mig en promenad med hundarna nu och sen hoppas jag att tvättstugan är ledig så jag blir av med lite tvätt. En hel del städande har jag tänkt att hinna med också, jag ska ha en duktig-dag idag har jag tänkt mig. Får väl se hur mycket jag hinner och orkar med, men att ha mål är aldrig fel!
Annika skulle komma hit någon gång på dagen med. Meningen var att jag skulle ringa henne när jag hade vaknat. Fast såhär pass tidigt vet jag att hon ligger och sussar, tyvärr. Men desto mer hinner jag med :)

Chip och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback