Bubblans värld

Jag borde egentligen diska. Jag borde egentligen dammsuga. Jag borde egentligen hänga in tvätt.
Men jag orkar inte. Istället sitter jag här framför min kära dator, letar fina kläder på internet och lyssnar på bra musik.
Jag lever i min egna lilla värld idag, som i en ltien bubbla. Allt annat kan kvitta idag. För jag orkar inte. Halsen gör något frukstansvärt ont och jag känner mig allmänt otrevlig och tråkig idag. Eller jag har det trevligt när jag sitter här i min lilla bubbla, men andra skulle nog anse mig som oerhört otrevlig.

Näe, nu ska jag spana vidare på kläder : ) Disken verkar det som att jag slipper iaf, Pontus står i köket och tar hand om den nu. YES!!

Ajöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback