Hästar på E22:an och glödande öron

Kvällen var tänkt som en lugnt hemma kväll framför tv´n slutade på jobbet. Mitt i "Bingolotto´s" andra serie så ringde Tom från jobbet. Hans pappas hästar var på rymmen ute på E22:an...Jag förstod paniken och stängde mig upp ur soffan och hoppade i jobbarkläderna.
Men kvällen blev lugn. Det är väl inte så många som vill ge sig ut i det här sliriga väglaget. Annika kom förbi en sväng, eller sväng och sväng. Hon stannade i flera timmar : ) När hon gick så kom en gammal vän till mig in. Vi pratade glatt på och jag hoppas att det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen. Jag förstår inte riktigt att man kan ha sån bra kontakt med vissa männsikor som man knappt träffar. Med vissa så liksom klickar det direkt och med andra så blir det ständigt pinsamma tystnader. Men inga pinsamma tystnader ikväll inte. Jag har babblat på så käkarna krampar och öronen glöder. Haha.

Nu blir det att se klart på "Efterlyst" och sedan knoppa till sängs.
Go´natt, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback