Back to my size!

Elin kom och hälsade på mig mitt på dagen idag. Jag kände mig lite ensammen så jag ringde henne. På en sådär tjugo minuter befann hon sig hos mig. Vi satte oss i köket och babblade lite. Sedan var det garderob-rensning :) Jag blev själv förvånad över hur mycket onödiga kläder jag har, det slutade i 5 fulla kassar!
Elin fick sig en klänning och ett linne, alltid nåt! Resten skickade jag hem till Malin, som lös som en sol över alla kläder. 
En rolig nyhet som jag upptäckte bland allt klädprovandet var att jag har minskat markant i mitt midjemått! Små, små glädjebubblor sprider sig i hela kroppen när jag tänker på hur många centimeter som bara försvunnit! Idag kom jag i jeans som jag inte kommit i på två år! Och det ända som jag slutat med är att dricka CocaCola. Att en sån liten sak kan göra så stor skillnad...jag är förbluffad. Men självklart - lycklig!
Elins andra hälft kom hit förut med, ungefär samtidigt som min andra hälft kom hem från jobbet. Så vi åkte och köpte pizza och slängde oss i soffan för att titta på film. Det blev "Rosa-The movie". Elin studdsade av glädje när Pontus nämde att vi hade den filmen, så vi kunde bara inte måtstå hennes rådjursögon :)

Nu är det bed-time. Jag är trött efter en sådan intensiv rensar-dag. Och detta är bara början - hjälp.
Imorgon är det tvätt som står högst upp på listan. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback