KENT!

Jag gick en sväng hem till Julia och Davids lägenhet för en stund sedan. Tog in deras post och kollade till blommorna. Sen fastnade jag framför deras skivsamling. Lyckoruset spred sig - där fanns dom, alla KENT skivorna! Jag som inte har en enda, eftersom det aldrig blir av att jag köper dom. Men nu så var jag så fräck så jag lånade hem dom. Jag lyssnar flitigt och drömmer mig bort för en stund. Jag blandar kaffe och choklad i munnen och öronen njuter av den vackra musiken <3
Jag ska diska nu, dags att höja volymen lite till ;)
Sen har jag bestämt mig - jag ska rensa alla papper idag och förhoppningsvis packa ner lite prynadsgerjer och böcker... wa, känns så läskigt. men flytta ska jag, så jag blir så illa tvungen att hugga in.
Jag kommer förmodligen skriva mera senare under dagen! Ciao sålänge!
/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback