Redan höst?

En gång var det sommar. Undra vart den tog vägen? Jag vill ha sol och bad igen. Man ska inte känna såhär, det är mitt i sommaren och man har höstkänsla i hela kroppen. Om det är höst nu så önskar jag mig sommar när jag fyller år.

image34
image35
Pepzi var helt slut efter en badstund...



image37
Här är Pepzi med sin syster Ipzie. Cutie! :)


image38
Tengver har världens bästa huvudkudde - Ipzie :)
Medan Chabo helst ligger en liten bit bort, när han väl ligger ner vill säga. För här ser ni en riktig bad-hund!
Det är nämligen nästan det bästa Chabo vet. Fast högst upp på listan hamnar att bli klappad och på andra plats kommer åka bil förstårs!
image39


Det här är lilla Liza. Hon brukar däremot inte följa med och bada. Hon trivs bäst här...
image40



Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad mkt jag har missat. Vad flitig du måste ha varit igår här på bloggen :)
Går det bra att träffas på torsdag?? Niklas och jag ska till Linköping snabbt efter han har slutat vid 4, vill du hänga med då? Vi ska kolla på en soffa. Vi hoppas på att det är öppet till åtta på kvällen så vi hinner gå 2 ½ timma i alla fall!
KRAMAR

2007-07-10 @ 08:18:24
Postat av: Annika

Hej igen.
Anledningen till det är för att Anna ville umgås lite innan hon sticker på fredagsmorgonen... hon ska på vis på torsdagen och var upptagen då. Men vi kanske kan se på film du jag och Sassa imorgon kväll??
Kramar

2007-07-10 @ 15:10:49
Postat av: sara

fina bilder..speciellt den första
och vilka fina hundar du har!
xx

Postat av: Elin

Det ser ut som om ni har haft det super mysigt på stranden gumman :)
Saknar dig, vi kanske kan ses något i veckan...mer än Gessle??
Kram, Elin

2007-07-16 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback