Skratt-kramp

Dagen har än så länge bestått av 5 timmars arbete, lagom och bra :) Sen blev det lite ägg och bacon hemma och umgås lite med älsklingen som åkte till jobbet vid halv två.

Idag var det gå på stan-dax tyckte jag, Elin och Annika. Vädergudarna hade en annan uppfattning som beslutade att det skulle komma spöregn. Suck.
Men vi hade det trevligt på stan i alla fall. Vi intog Kaffekannan för lite mat och fika. För min del blev det kycklingfilé, potatissallad och sallad till. MUMS! Efterätten var inte så dum den heller... Kaffe latte och chokladmuffins! Ojojoj, snacka om at jag är mätt och belåten nu.
Det blev en hel del mag-tränande idag förresten. Jag blev på ett sådant fasligt skratt-humör mitt i fikan så det liksom började krampa så fort jag överhuvudtaget gjorde upphov till att skratta.
Underbara flickor det där och det är två av mina absolut närmaste vänner, älskar er! Jag mår så fantastiskt bra när jag är med er. Umgänget är verkligen ett nöje, från början till slut.
Hur ska jag klara mig utan er när jag flyttar? :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback