Soffan har hittat soffa!

Dagen bytte skepnad. Från regn och rusk kom solsken och värme. Underbara värme, som jag har längtat.
Annika och jag åt pizza på Campino idag. Väldigt gott och vi blev riktigt mätta och belåtna. Vi åkte till Materialmännen en sväng därefter. Jag hittade något som jag verkligen, verkligen gillar. Jag har hittat den perfekta soffan. Åh, vill ha den...den skulle passa helt perfekt i min lilla lägenhet. Inte nog med att det är en soffa, det är en bäddsoffa också. Precis lagom stor, precis perfekt. Annika tyckte kanske att jag tyckte den var lite för bra. Det är nämligen en likadan soffa som hon och Niklas ska köpa... Hoppas hon slår ihjäl mig (inte bokstavligt talat) om jag skulle råka köpa den. Jag misstänker att jag inte kommer hitta någon bättre än den. Den var som gjord för mig.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej min älskade vän:)
Jag tycker att vi MÅSTE ses nästa vecka, jag är ledig tisdag och torsdag, om jag inte minns fel.
Kan du då?
Krams

2007-07-26 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback