Sov på golvet

Min kväll har tillbringats ensam, trots att jag erbjöds att spela kubb med Annika och Niklas. Men jag orkade verkligen inte. Annika ringde och väckte mig när jag låg slocknad ute på balkong-golvet. nej, jag skojar inte. Jag låg och sov på balkong-golvet. På en filt. meningen var att jag bara skulle sola lite, det var så varmt och skönt. lite för skönt tydligen. Jisses, jag sov som en stock.
Väl yrvaken och så så satte jag mig och ringde på fler lägenheter och fick tag på två till som vi ska titta på. Några timmar senare ringde en tjej från en lägenhet som jag bara hade pratat in på hennes mobilsvar. Så det tillkom yttligare en lägenhet. Just nu är det hela sju stycken! Vi har att göra på fredag kan man lugnt säga...
Förhoppningsvis hinner vi med att se oss om lite i staden också. Känna in läget liksom. Wah, det ska bli så fruktansvärt spännande! En helt ny stad, helt nya ansikten...en helt ny värld. Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. Nu är dagarna snart räknade i Västervik. Älskade, älskade Västervik...

Kommentarer
Postat av: sara

ska du flytta sophie?! oj, var då o va e de nu för äventyr du ska ut på? :)
xx
sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback