Bookie

Besvikelsen landade ver mig idag när jag vaknade. Det var molnigt. Jag som ville ut och sola och bada ännu en dag. Men jag fick upp min skrivarglöd idag igen. Så jag to fram den bärbara datorn och knapprade ivrigt vidare några rader på min bok. Samtidigt åt jag en supergod frukost: Kaffe, tranbärsjuice och en chokladmuffins. Nej, jag vet...inte världens nyttigaste, men så gott!

Nu är jag precis inkommen från en timmes lång promenad med hundarna. Jösses vad töstiga vi blev. Det var visst lite varmare än vad jag uppskattade inne från köksfönstret. Det är soldis ute nu, så visst, det skulle funka att åka en sväng till någon badplats...Men just nu känns det lite jobbigt. Ja, ni läste rätt. Men min rygg svider ganska så rejält så jag misstänker att den blir överlycklig om den får vila sig lite idag.
Nu ska jag skriva lite till på boken och sen får jag se vard den här dagen vill bidra till mitt liv. Kanske blir det pingis i Malins garage? Hihi, det skulle verkligen sitta finfint. Måste ringa henne sen och fråga! :D

Chip och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback