Chabo hjärta Svea

Det blev hundbad tillslut ialla fall. Det var så mysigt! Jag, Julia och David drack kaffe och åt bullar, medan Chabo och Svea sprang fram och tillbaka i vattnet med pinnar. Anna bara satt fridfullt i sin babystol och log. Så underbart härligt! Solen värmde oss rejält emellanåt, blåsten kylde nämligen rätt hårt ibland.
Snart ska jag springa bort med "The holiday" till Julia och David. Åh, den är så himla bra! Jag hoppas de också kommer tycka det :)
Disken är diskad och nu har jag bara kvar att städa badrummet, sen är allt tiptopp här hemma. Jag funderar på att sätta mig vid den bärbara och skriva vidare lite på boken med en kopp kaffe och sjunka in i min egna värld. Jag har ju ändå två, nästan tre timmar att fördriva innan älsklingen kommer hem. Så något vettigt ska man väl kunna prestera...
Per Gessles nya skiva spelas flitigt på cd´n just nu. Jag måste öva in den till konserten, längtar som en tok! Elin och jag var och hämtade våra biljetter på Städcentralen igår. Fy tusiken vad skoj vi ska ha! Rocka loss ;p Haha... Ne, men allvarligt så kan jag inte rå för att jag tycker Gessle är grym, bra och genial. Han rockar, han gör faktiskt det. har ni inte förstått det än, så lyssna en gång till...
Några andra som också är grymma är Takida. Jag kunde varit på deras konsert just nu i Motala. Men bara för att jag ska jobba imorgon så kunde jag inte följa med :( Jag måste undersöka vart och när de ska spela nästa gång. Är det någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Elin

Halloj gumman:) Klart att vi ska rocka gärnet på Gessle, som bara du och jag kan.
Dock skulle även jag behöva öva in texterna lite;) Så om du inte har nått för dig skulle det vara super gulligt om du kunde fixa den till mig.
Kram, Elin

2007-07-01 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback