En dålig början...

Nyvaken och trött sitter jag här och..sitter. Frukosten är nyss äten. Den bestod av kall Cappuccino och cheeze dippers. Kanske inte världens bästa, men det var gott. Det dög i alla fall.

Jag hade planerat att vakna helt av mig själv idag. Ingen klocka som ringde, inget som störde min skönhetssömn. Men störd, det blev jag. Min otäcka mardröm jagade mig till att vakna och när jag väl var vaken så märkte jag inte det förrens en bra stund efter. Drömmen var så stark, så levande. Jag var så rädd, helt vettskrämd.

Jag är lite smått irriterad just nu. För min mobil vägrar fungera?! Det står att man bara kan ringa nödsamtal! Hallå, jag har kunnat ringa under hela tiden vi bott här, det är vanligtvis bra mottagning. Wah, bara för att jag ska ringa Alex. Det funkar inte och jag kan inte få tag på henne och hon kan inte få tag på mig. Men jag funderar på att styra min kos hem till Julia och låna hennes telefon. Idag suger det verkligen att inte ha någon hemtelefon. Det är synd om mig idag, stackars Sophie.


Kommentarer
Postat av: Ank

Nu har jag varit inne i din blogg 6 ggr denna dag i väntan på att du ska skriva :)
Ha det bra!!

2007-06-28 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback