Frappé-onsdag

På Annikas begäran så skriver jag nu lite kort om min gårdag :) Dagen som började så dåligt, slutade riktigt bra.
Jag trippade hem till Annika runt halvåtta-tiden igår kväll och någon timma senare var vi hemma hos Sanna där det blev riktigt partajande! :) Det spelades spel, pratades och skrattades så det stog härliga till. När klockan slog tolv cyklade vi ner till stan. Det var massor med folk som man kände igen ute och jag trivdes som fisken i vattnet. Det blev cider på cider och en tequila slank ner med. Jag dansade som tusan och ville dra med mig hela stället upp på dansgolvet :D Och jag måste ersänna att jag lyckades ganska så bra!
Tack alla ni som jag överhuvudtaget pratade med igår kväll. Det var en fantastisk kväll och jag såg inte någon sur min någonstans. Glada männsikor är det bästa jag vet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback