Idag är det måndag

Igår träffade jag Annika. det var så himla roligt att överhuvudtaget se henne igen. Vi tittade på mängder av bilder och även lite film från deras fantastiska USA-vistelse. Snacka om att jag är sugen på att åka dit nu. Men men, det får vänta ett tag...nu kommer pluggandet i första hand. Det känns inte fy skam det heller. Jag längtar som tusan tills skolan börjar. Oh, jag är så lycklig nu. Jag har bara 5 dagar kvar på jobbet. Hihi, kan det bli bättre? :D

Idag har jag bara jobbat, ätit, tittat tv och gått promenader med hundarna. En ganska slapp och bra dag faktiskt. Det var så oförskämt lite folk på jobbet. Jösses. Hoppas lite på att det kommer mer folk imorgon, vi är nämligen dubbel "styrka" då.

Nu ska jag spana efter lite lägenheter på internet och sen blir det sova. Jobb tiiidigt imorgon, börjar redan vid kvart i sex. Så tänk på mig när ni sover som bäst.
Gonatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback