Johans födelsedag

Idag var det sommar igen och jag kan inte annat än att le. Sommaren gör mig alltid så glad. Allt känns så mycket lättare..
Imorgon bär den efterlängtade resan till stockholm av. Det ska bli så fruktansvärt spännande, men jag är självklart så himla nervös också. Att gå på skol-intervjuver hör inte till vardagen precis... men det känns bra att pappa kan skjusa upp mig så jag slipper åka helt själv.
Dagen idag har bestått av firande av Johan med jordgubbstårta och kaffe. Några timmar senare var vi fortfarande kvar och blev hungriga så det blev till att beställa pizza. Mumsigt värre. Mitt i alltihopa (innan pizzan) så åkte Johan och Pontus och spelade paintball och Therese och jag åkte en sväng till farmor. Det kändes bra att få se henne och se att hon har det ganska bra, men ont. Stackars lilla farmor...

Pontus och jag tog oss en sväng hem till Emil och Malin sen för att checka in deras pingisbord. Fy bubblan vad roligt det var! Haha, jag tror inte jag hade spelat sen högstadiet. Men som sagt, riktigt roligt! Så Malin och jag bestämde att vi ska byta ut våra tisdags tv-kvällar till pingis-kvällar! :D

Nehepp, nu ska jag läsa Annikas blogg och sen läsa min tidning som jag införskaffade mig idag. Go natt allesammans och håll tummarna för mig imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback