Pool och sol

Planerna för dagen ändrades. Det blev lite sol och bad trots den alldeles för varma värmen ute. Tro det eller ej, men det är faktiskt skönare att sitta inne denna dag. Det är en sån jobbig åskvärme, usch.
Men i alla fall... jag hämtade upp Ida och så begav vi oss till Rusta. Jag skulle införskaffa den omtalade maskaran där ifrån. Tji fick jag. Den fanns inte längre. Så då får man väl snällt gå och köpa sig en för 150 kronor istället för 30. Suck, ibland vill Gud mig illa.
Vi fortsatte vår färd till Kvantum. Ida var hungrig och då kände jag att jag med var det. Så vi högg in på varsin räkmacka. Yummi!
Sen åkte vi ut till Ida och badade i hennes nya pool. Jösses, det var 27 grader i den. Jättehärligt! Sen solade vi oss lite, eftersom vi är så bleka...eller inte :p Min rygg gör fortfarande lite ont, men den är faktiskt inte röd längre. Den har bytt skepnad till BRUN :)
Hihi, Pontus kom hem från Hultsfred förut och han tyckte att jag var bauta-brun på ryggen. Och faktiskt, jag håller med honom :D Vad tusan har han gjort i Hultfred nu undrar ni? Jo, det ska jag tala om. Marcus fyllde nämligen år igår, så han hade födelsedagsfest. Jag är glad att han är hemma igen, det var så himla ensamt i natt...
Nyss käkade vi lite skinksallad och nu dricker jag kaffe, som jag dock misslyckades med. Typiskt. Först vek sig filtret så det bara blev vatten av kaffet och nu andra gången hade jag i för lite kaffe. Så det smakar ganska..smaklöst.
Nehepp, time to vila lite och sen göra sig i ordning för jobbet. Efter dagens pass har jag bara åtta jobb-dagar kvar. I´m happy :D

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback