Roadtrip nr 2.

Idag var det städjobb som gällde för min del. Var på plats vid halv sju och gnodde så affären glänste när jag gick där ifrån vid halv tio. Det ba rhemmåt i en väldig fart, bråttom bråttom. Duscha, hitta kläder, sminka, gå ut med hundarna... Men vid kvart över tio var vi äntligen på plats och hundarna var avlämnde hos min kära syster. Vi har hemma hos mamma och pappa. de satt redan i bilen och väntade på oss. Så vi hoppade in vi med och färden hade startat. Vi nådde vårat mål frammåt tolv - Ikea i Kalmar :) Det blev mycket tittade, men inte så mycket handlande. Vilket berodde på att vi inte vet vad som behövs när vi flyttar. Det är bättre att ta en sväng till ikea senare, men idag var det bra en liten roadtrip. Vi fick se hur det såg ut, äta våra köttbullar med sås och handla åtta varor. (bla en taklampa) Sen drog vi vidare till köpcentrat giraffen. Strosade in på Byoung och hittade två klänningar/tunikor. Jag är så nöjd!
Innan hemfärden blev det glass i våffla, mums!



Ikväll har Elin och Christian varit hemma hos oss. Vi har ätit chips, dip och gurka som vi svalde ner med lite fanta. Underbart gott måste jag säga oh sällskapet var inte eller något att klaga på. Vi har haft det så himlans trevligt ikväll, spelat Buzz så det står härliga till. Jag vann en av två gånger :D

Nä nu måste jag dricka något kallt, det smakar dip i hela systemet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback