Ajsing bajsing

Då har man tränat igen. Sitter här och åmar mig över min plötsliga värk i vänster fot. Aj. Vet inte vad som hänt, men ont det gör det. Märkte det när vi satt och trampade som bäst på cyklarna. Det bara small till och sedan vägrar värken att ge med sig. Typiskt.

Fint väder råder fortfarande, vilket är fantastiskt. Jag ska ner på stan sen och då tänker jag minsann inte bära min tjocka vinterjacka mera. Herregud, det är ju 12 grader ute. VÅR!! Ska ta på mig mina fina, gröna kavaj...oh, då känner man verkligen att vintern är borta. Puts-veck.

Undra vad man ska äta idag. Hoppas lite på att Alex vill äta något smarrigt med mig på stan. För jag är lite övergiven idag. Pontus är i linköping med Tengver, Tobbe och Jonny. Äta själv är något som jag drar mig för, så jag ska minsann tjata på Alex :)

Nehepp, nu ska jag sätta mig på balkongen igen och skriva bok!
Ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback