Fräsching

Jag måste komma igång med träningen igen. Känner mig lite förslappat nu faktiskt. Vill röra på mig. Blir väl till att sätta igång nästa vecka förmodar jag...

Är nyduschad och fräsch nu, ska ta mig en promenix med sessan straxt. Får se ifall vi går till willys eller bara vandrar omkring. Om vi inte går till willys så tar jag mig en cykeltur dit sen. Ja, som ni märker så är min migrän betydligt bättre och jag hoppas och tror att det ska gå bra att jobba ikväll, även om jag inte är så värst pepp på det. Men men, thats life.

Nu ska jag sätta lite färg i mitt ansikte och en tofs i mitt hår så är jag redo för denna dag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Brukar kika in och läsa din blogg ibland sådär :) Tänkte bara fråga var du bor nånstans.. Brukar faktiskt se dig med hunden lite då och då och tänkte om du bodde på "fel" sida av järnvägen.

Har bara hört att Ida har sagt att du flyttat, men var vet jag inte :P

Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback