Give me sugar

Tränat gärnet tillsammans med Annika idag. Fy sinnes vad vi kommer bli snygga :) Sen bar det av till stan. Jag trippade till arbetsförmedlingen och berättade hur läget var och om min braiga nyhet, hihi :D När möteet var avslutat så bjöd Annika mig på pizza. Oh, så gott...det fick vi faktiskt unna oss efter så mycket slit, hehe. Blir en extra träningrunda på gymmet imorgon bara för det.

Nu vill jag ha choklad och jag tror aldrig jag känt så starkt för choklad. "Jag vill ha det jag vill ha och jag vill ha det NU"  Ska jag pallra mig bort till affären för att köpa mig en bit choklad, eller ska jag morstå frestelsen? Känner mig dessutom så förbaskat sugen på sånna munkar som jag och Malin smaskade på igår kväll. Oh... vad jag vill frossa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback